Туристите са мечтана таргет група на много маркетинг агенции и брандове. Трудно се достигат, а потенциалът е голям. Те са онази специфична група, която е готова да експериментира, да се поглези и да опита повече и по-скъпи неща от менюто. За един ден те ще обикалят поне 3-4 заведения ( кафенета, ресторанти, сладоледени къщи и др. ), а бюджетите им далеч надхвърлят тези на местния софиянец.
Размечтахте се и ето я и реалността : рекламодателите вече могат да се рекламират на Wi-Fi лендинг страницата на Best Western Bristol Hotel. Както името подсказва, хотелът се радва на особена популярност сред английските туристи, които в силните сезони се равняват на хиляди.
Сега брандовете могат да прибавят Best Western Bristol Hotel към списъка си на таргет локациите си за мобилните си рекламни кампании в WiFi.bg. Напомняме, че платформата отваря врати в края на август, затова се регистрайте за ранен достъп и бонус за реклама сега.
Таргет група : Туристи в София
Локацията е подходяща за реклама на : туристически агенции, ресторанти с традиционна кухня, мобилни приложения; барове ; модерни заведения и много други.